Klasa 5d - 25.03.2020r. - mnożenie ułamków dziesiętnych

WAŻNE!

Od dzisiaj przechodzimy w 100% na nauczanie zdalne, z tego też powodu bardzo was proszę o zapoznanie się z zasadami bezpiecznego i higienicznego korzystania z komputera

  
PAMIĘTAJ!

Aby uzupełnić, otworzyć czy też pobrać materiały ze stony bloga musisz wpierw upewnić się, że jesteś zalogowany/a na szkolnym koncie google (@pracowniasp1.pl) w innym przypadku nie uzyskasz dostępu do materiałów a przesłane zadania z prywatnych kont nie będą zaliczane. Jeżeli nie pamiętasz albo nie masz szkolnego konta skontaktuj się z sekretariatem szkolnym w godzinach pracy sekretariatu +48 91 321 47 14.

Zagadnienia na lekcję:
  • utrwalanie wiadomości o mnożeniu ułamków dziesiętnych.
Temat: Mnożenie ułamków dziesiętnych.


1. Przeczytaj notatkę w zeszycie z lekcji mnożenie ułamków dziesiętnych w ramach przypomnienia sobie wykonywanych działań lub skorzystaj z podręcznika strona 162.


2. W zeszycie wykonaj zadania z formularza, a odpowiedzi zapisz w formularzu następnie kliknij prześlij w celu sprawdzenia swoich wyników. Po kliknięciu pokaż wynik możesz sprawdzić swoje odpowiedzi, jeżeli popełniłeś/popełniłaś błąd wykonaj obliczenie raz jeszcze.  Pamiętaj aby swoje odpowiedzi wysłać dziś do 18:30.


Praca domowa - pracę domową proszę abyś odesłał/odesłała najpóźniej do 27.03 (piątek) do godziny 18:30.

W razie trudności lub problemów proszę pisać w komentarzach. 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Kubuś wystarczy, że będziesz podpisywać się Jakub M. nie pisz pełnego nazwiska :)

      Usuń
  2. Nie umiem się zalogować, dzwonię do sekretariatu, zajęte albo nikt nie odbiera, wcześniej mama wchodziła z komórki i można było przeczytać co jest zadane dzisiaj nie mogę wejść w ten formularz ani pracę domową-Maks J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maksiu z telefonu komórkowego aby wejść na formularze trzeba być również zalogowanym na koncie szkolnym.

      Usuń
  3. Dzień dobry . Jakub Szczubkowski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry,obecny jestem. Muszę obecność pisać z blog Gmail prywatnego,tu nie chce mi wejść Gmail szkolny. Wszędzie działa mi szkolny Gmail ale do komentarzy tu tylko prywatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu jeżeli nie wejdziesz z konta szkolnego to nie uzyskasz możliwości korzystania z materiałów :(
      Proszę spróbuj jeszcze raz uruchomić formularz.

      Usuń
    2. Proszę pani u mnie wszystko działa z konta szkolnego ale tylko do blogu nie mogę zmienić. Mama próbowała ale odrzuca jej.

      Usuń
  5. Zrobliłem formularz 1 błędna odpowiedz i czy dostała pani moje wysłane zadanie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień Dobry jestem. Julia Sieroczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam już formularz. Jak mam go wysłać? Julia Sieroczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod formularzem z lewej strony jest przycisk prześlij, jak na niego klikniesz to automatycznie dostanę odpowiedź.

      Usuń
    2. Dzień dobry w pracy domowej w zadaniu o serze pisze mi że wymagana jest liczba a ja wpisałam liczbę tylko że z przecinkiem. Jak mam to zrobić? Julia Sieroczek :)

      Usuń
    3. Juleczko już naprawiłam ten błąd :)

      Usuń
  8. Proszę pani, ja zrobiłem wszystko ale jak chciałem wysłać wcześniej formularz z ostatnim wynikiem działania tzn 0,082×0,047 to jest to 0,003854 i ten wynik wyświetlał mi że musi być cyfra? I nie mogłem wysłać a jak wpisałem błędny wynik 3854 to dopiero mogłem wysłać ☹️ i mam jeden błąd. Gabryś Okonowski

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry,jestem
    Nadia Sosnowska

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzien dobry P. Natalio, wysłałem formularz z odpowiedziami i zaznaczyło mi , że mam dwie niepoprawne odpowiedzi a wynik zgadza sie z odpowiedziami. Michał P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Natalio robiłem pracę domową i pisałem np.4,56 i pisało wymagana jest liczba. Bardzo proszę to naprawić. Jakub Masów 5D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Natalio,w ostatnim przykladzie 0,082*0,047 wychodzi 0,003854 ,nie chce mi sie to dobrze napisac w formularzu,więc piszę odpowiedz tutaj.Nadia S.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry, mój formularz dotarł do Pani?, Maks J VD

    OdpowiedzUsuń
  14. a pani moze zrobic ta wideo konferecje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto pyta? :)
      Ja jutro będę wam prowadziła w ten sposób lekcję, proszę rano przed lekcją przeczytać post.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

4c - Jednostki monetarne - zadania

4c - Jednostki monetarne

Klasa 5d - 08.05.2020r. powtórzenie do pracy klasowej